mum&dad

Åh, det var så roligt i torsdags. Det var verkligen så att mamma och pappa kom förbi, en sväng så att säga! :) Jag var och tränade och de hämtade upp mig efter gymmet, sedan åkte vi till ikea och köpte en säng. Följande inträffade: Vi kommer dit runt halv åtta och är väl medvetna om att de stänger klockan åtta. Pappa går med stora kliv sjutton steg framför mamsen och mig medan vi tittar på allt annat. Ni vet MÄN på IKEA? Det säger en del. I allafall närmade vi oss sängarna. "Jag vill ha den absolut fastaste" Happ. Mamma och pappa hade ingenting att säga till om och jag la mig på en som var medelmjuk och en fast. "Den fasta - helt klart, jag hatar verkligen att ligga med rumpan nersjunken till golvet" Raka spåret mot Tagsjälvlagret och vi hittade min säng där. Drog tag i den (och några snören till som pappa slet av så vackert och lämnade spår efter sig genom hela lagret" och sedan köpte vi lite smått till och hamnade i kassan. "Har ni medlemskort?" "Ja visst, säger mamma, somewhere.." ".. over the rainbow".. fortsätter han i kassan. HAHA; pappa började skratta glatt och jag fick höra det senare. Han var kvick där alltså!

När vi senare kommer till den lilla detaljen att HUR SKA VI FÅ HEM EN SÄNG, slutar det såhär:
image1928
haha pappa tryckte in mina ben under själva sängen och jag (med min naturligtvis jordens mest osmidiga kropp fick kräla in under sängen) höll på att skratta ihjäl mig. Och mamma med. Haha, vilken färd! SÅ kuul! Vi fick i alla fall hem sängen och in den också. Pappa och jag hjälptes åt. "Malin, du får göra detta, du har armmuskler" Jo jag tackar ja ;) haha, idag blev det till och med bänk för mig på gymmet. Det har jag inte gjort på över ett år och Frank var imponerad. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0