Musik

Ja, igår/inatt hade vi då som sagt yatzyspel, och det gick sisådär. Jonas och jag började, sedan ringde Victoria och jag + jonas hämtade henne på ica klockan tio över ett. TIO ÖVER ETT??! Får man jobba sålänge? haha, otroligt. När vi kom hem fortsatte vi att spela klart och sedan var Victoria med också. HAHA; vad trötta vi var, bara asgarv hela tiden liksom! :) Men det var kul! Medan vi spelade skickade Jonas låtar till mig, tack gode Gud för det för den enda låt jag har på min mobil är "gothenburg" inte för att den INTE är bra men jag är trött på den nu, haha. Okej, den bästa låten som jag fastnade för var i alla fall denna: Stay tuned, snart kommer det bilder, vic har kommit hem!



Okej, jag lägger till den här låten också, 1. för att jag tycker att den är otroligt bra och 2. för att det är en underbar video till. NI MÅSTE SE DEN! One tree hill is the shit :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0