Ny vecka, nya tag

Efter fem mackor och två kakor känner jag mig nu mätt. Jag brukar inte äta frukost, för jag är vanligtvis inte hungrig på morgonen men idag var jag verkligen det. Hjälp vad hungrig jag var. Och sugen på ost! Har fortfarande inte sagt ett ord för jag får inte ut ett enda. Skjutsade farmor till busstationen för en timme sedan, vi var alltså där en halvtimme innan den gick, fråga mig inte varför men det var tydligen bra för att alla "blinklysen" tog så mycket tid - vi stötte på TVÅ! haha..

Ja, nu ska vi se film och jag ska bli frisk. Varför har ondheten kommit tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Alma

ost är något jag försöker undvika på morgonen.. men brukar sällan lyckas...

2008-01-20 @ 19:07:53
URL: http://almaslilla.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0