questions

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Han hade inte ens hälsat, bara satt sig på handduken med sin apa" (ur. gossip girl)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En penna. Inte så roligt kanske?
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Mtv. Den är på dagligen, dock inte nu!
4. Vad är de roligaste du hört idag?
Jag har faktiskt inte hört mycket roligt hittills idag.. Jag får återkomma om det ploppar upp något? ;)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Två damer sitta och tjattra i köket :)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag åkte iväg och shoppade skor. Det var några timmar sedan!
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Jag satt bara här för mig själv och käkade godis, som tyvärr är slut nu.
8. Vad har du på dig?

Det får ni snart se i något inlägg. Ska dock byta om till något skönare...
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Inatt drömde jag ingenting faktiskt, igårnatt drömde jag en rejält bra dröm!
10. När skrattade du senast?
När Samuel härmade fjortonåriga tjejer på OLA konsert, ja jag har skrattat många gånger sedan dess men samtidigt det skriket han gjorde då kommer jag aldrig att glömma :P hahaha..
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En blomma och en hylla. Tilltalande? haha..
12. Har du sett något konstigt på sistone?
NEJ.?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
att jag är för dålig på den, jag måste ta tag och uppleva saker på dagarna.. haha.
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
Mattias Andreasson Your song. Finns det något bättre?
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet så jag har någonstans att bo! Och sedan bara för att inte låta för självisk, ge bort en femma till rädda barnen kanske?
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan inte dyka, jag är höjdrädd, jag är mörkrädd, jag är rädd för att gå själv, jag är rädd för skräckfilmer, jag håller alltid på att köra över någon med cykeln för att jag tittar till alla andra håll UTOM framåt när jag cyklar, jag älskar att sjunga i duschen.. osv. Fråga.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Gratis flyg överallt! Hur bra som helst! Jag vill upptäcka världen (sa jag det där? Ja det gjorde jag)
18. Tycker du om att dansa?
Haha, hmm, njaae, jag kan INTE dansa, däremot har det alltid vart kul för andra att se mig dansa.. varför det kan man fråga sig?
19. George Bush?

GB? GBGLASS. Glass är gott gott gott! Jag ska börja käka glass istället för godis, från och med, imorgon?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hugo och Wihlma eller Ebba (ja, jag har alltid varit ett fans av skärgårdsdoktorn) eller några helt andra namn. Det beror på facet som barnet får rättare sagt!
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej eller jo. Jag vill bo i USA.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Johanna, Tess, Johanna och Lina KOM IGEN NU BRUDAR!


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag gillar din design!
är det du som har tecknat?

2008-01-29 @ 15:18:40
URL: http://enbloggare.blogg.se
Postat av: MALIN

Agnes: Tack så mycket, jag gillar den jag med!! nej nej nej, den dagen :P haha, det är burfitt!

2008-01-29 @ 15:42:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Hännispännis

you made it baby ;) men jaa ut i vida världen malin, du kan ju inte sitta där och svulla godis och glass hela dagarna!

jag kanske ska till övik på lördag och bada på paradisbadet, hahahhaha! bara så du vet ;)

2008-01-30 @ 08:24:45
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: MALIN

Hännispännis: haha, du har så rätt så bruden, jag måste göra någonting med mitt liv ;)

vaa vad ska du göra där kVINNA? :D

2008-01-30 @ 10:02:11
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0