Shoppat!







Åh jag är såå glad över allting. Det är verkligen min stil! Allt är från ginatricot faktiskt ;) Förvånande? Neej! En klänning hittade jag, med dragkedjedetaljer. Superdupersnygg på! Den fick verkligen följa med hem! Sedan en kort kjol i någon slags ballongmodell. I grått, vill ha en i svart också. Materialet är ruggigt skönt! En tee med "think green" haha, jag har börjat tänka på miljön och ni andra bör också göra det! (okej, jag tänker endast på miljön nu faktiskt, jag måste nog sluta med att kasta godispapper på marken, men det är bara när Frank slutar kasta skrovmål mitt på e4an hahaha..) och även ett par tights/leggings. De är verkligen snygga. "I have the coinfidence"? Tror jag att det står, måste kolla upp det där mer noggrannt..

Till mamma: Det här har jag alltså INTE shoppat. Utan jag sprang egentligen bara runt på affären och tog bilder. För jag har verkligen inte råd, så ja, du kan vara lugn!! :D Att bilderna är knäppt i mitt rum gör ingenting faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt snygga kläder! Vad kostade tights`n? =)

2008-01-03 @ 13:58:10
Postat av: MALIN

Emma: Haha, tack tack! ;) Jag älskar dem! De kostar 129:- KÖP DEM! Hur billigt som helst!

2008-01-03 @ 14:43:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0