thefashionist?

image1954
MaryKate. Som vanligt kan hon verkligen. Nu känns det som om vi tar fram allting igen. Det första jag hittade på bilden var till min stora förvåning "sprätt-upp-sömmen-på-insidan-av-benslutet-av-jeansen". VA? Är det tillbaka? Jag kommer ihåg när jag köpte ett av mina första par av crocker jeans och skulle bums sprätta upp dem direkt. Mamma sa nej, jag sa ja, och jag var envis - som vanligt!

Det andra var då spetsiga skor. Jag tycker att de går lite fram och tillbaka. Helt plötsligt dyker någon upp i dem och de är "inne" igen. Jag tycker faktiskt att det är snyggt, och har verkligen gjort det en längre tid också.

Sedan har vi färger: senapsgult och lila. Jag tror på dem, verkligen! Senapsgult är en sådan snygg färg. Själv är jag inte så förtjust i gult men senapsgult har jag fallit för. Kan verkligen rekommendera en längre tischa från hm trend som kostar 149:- Hur snygg som helst, med knappar. Kika in den! Ränder är också väldigt snyggt, de håller nu i vår. Satsa på ränder på tvären helst.

Och till min största förvåning, jordens kanske fulaste brillor? Nja, ingenting förvånar egentligen. Haha!

pss. Lägg märke till kombinationen rutigt och randigt. Något för dig?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0