themoveout

Åh, det kommer en massa inlägg på samma gång nu känner jag, men jag vill skriva av mig litegrann förtillfället. Lyssnar även på Hillsong - mest! Älskar dem. Min dröm - Australien! Alla drömmer om USA jag drömmer om AUSTRALIEN! HILLSONG. Oh, jordens mest vackraste. Ge mig en resa tack! De sa på mötet i fredags att man ska sträva efter mål i sina liv. Jag har många. Och jag ska verkligen satsa också. Ett utav dem är Australien, och det andra är då USA. Haha, men även en massa annat som familj och vänner etc.






Jag försöker få någon ordning på mitt rum. Helt klart! En massa kläder och grejer kom ner med mamma och pappa nu så jag fick sätta igång på kvällen, natten och sortera. Det är kul att äntligen få ordning och ha ALLT på samma ställe. Däremot ser det förfärligt ut på bilderna, får lägga in en EFTER bild kanske? Ja jag har även några flyttkartonger med kläder i förrådet. Det får inte plats. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en trevlig kväll!

2008-01-19 @ 18:59:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: MALIN

Karin: Haha, det är bara ren FAKTA! haha, tack detsamma! :)

2008-01-19 @ 19:03:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0