thisday

Dagens humör: Trött & sjuk, det säger väl allt?
Dagens borde: Ordnat än det ena än det andra, i alla fall städat litegranna men ack nej
Dagens frisyr: Vågar jag berätta? Det ser ut som ett åskmoln
Dagens klädsel: Morgonrock, nu en tshirtklänning
Dagens planer: Har inte haft några, bara sängen i så fall
Dagens materiella vill ha: De där assnygga pumaskorna. Ge mig dem tack!
Dagens längtan: Till att bli frisk som en nötkärna. Nu tack!
Dagens beroende: Kräm och chokladbollar
Dagens tråkigaste: Fortfarande att vara sjuk...
Dagens personer: Ja det är då min kära familj/släkt
Dagens irritation: Jag har ingenting att vara irriterad på. Snarare tvärtom. Imorgon e jag frisk!
Dagens låt: e. m. d. Ja jag vet.. jag säger inte mer..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0