thisiswhatilove

image1958
image1959

När jag gick i nian skulle vi göra som en "bok" och runt denna "bok" skulle vi göra ett kollage med grejer som man själv älskar. Jag hittade detta och tänkte dela med mig av vad jag själv tycker om:

- MODO Hockey
- Mode, kläder, veromoda
- Ordning. Det ska verkligen vara ordning och reda annars får det vara!
- Fotostudion, det vill säga jag älskar foton
- Inredning, särskilt just arkitektstilen
- Min älskade lillebror. Vad han var liten då, sex år 
- Digitalkameror
- Rixfm morronzoo. Jag lyssnade jämt på dem
- Att köra och åka skoter. Det roligaste! Särskilt att åka snowracer bakom, det trodde ni inte va? :)
- Ordet "underbart". Det är ett fantastiskt ord helt enkelt! Det kan inte bli mer positivt!
- Ringar som ska symbolisera bröllop. Jag har alltid älskat bröllop och precis som alla andra tjejer, vet jag exakt hur mitt eget ska se ut... eller jag har i allafall drömmar om det!
- Livets Ord. Jag älskar kyrkan, det är alltid så trevligt där, och mycket människor! Olalala..
- Hjärtan, eller hjärtat kanske möjligtvis är en kaka? haha, jag gillar de båda!

- Charizma, ja just det! De var verkligen hur bra som helst, fick en singel av en kompis och lyssnade JÄMT!
- Lego, jag har alltid varit en legoman. Det är fruktansvärt roligt!
- Bilköer, det finns ingen som mig gällande bilköer. Alla blir hysteriska, jag gillar läget och kollar samtidigt runt och lär mig nya saker. Jag älskar dem! Särskilt efter hockeymatcher.. Alla vet..
- Modo igen då, 
- Biobiljetter, som symboliserar att gå på bio. Det är en sådan härlig känsla, jag älskar biobesök, nu var det längesedan!
- Hälge, alltid så roliga serier. Lina var bäst på det ändå, hon klippte ur Aftonbladet och hade nästan en hel vägg med dessa serier, de hon tyckte var roligast!
- Jesus is my boss, jaa, det har han alltid varit och kommer alltid att vara. Utan honom skulle jag inte sitta i den position, eller det liv jag lever i nu. Jag älskar det
- Lucia. Jag var själv lucia en massa gånger och här på bilen visas min tremänning som lucia i övik. Hon är så otroligt vacker ska jag be att få tala om!
- Modevisningar, behöver jag säga mer? :P
- Och såklart det absolut vackraste på jorden: bebisar! Jag älskar barn. De är magiska. 
- Skor och framförallt med klackar. När de används känner man sig verkligen som en kvinna! Hur bra som helst!

Sammanfattar man det hela nu har jag precis samma saker jag gillar nu som då, helt otroligt egentligen. Men det är kul!

Vad är det bästa NI vet?


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:D
det bästa jag vet är att dansa!

2008-01-23 @ 20:56:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

men tack! va gullig du är! du gjorde mig glad!

jättesnygg layout på boken! kram!

2008-01-23 @ 20:58:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: MALIN

Karin: Ja just det, det har du rätt i! Du och din dans :)

anna: Det var så lite så kvinna, bara kul!! Tack själv, nu gör du mig glad!! kraam :)

2008-01-24 @ 11:19:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0