timetosaygoodnight

det här är nog den första dagen/kvällen/natten på länge jag verkligen inte känner mig det minsta trött. Jag är pigg. Nu menar jag inte pigg för en film eller pigg för att ligga och dega utan pigg för ett marathonlopp helt enkelt. Jag är vad man kallar det... råpigg! Ge mig något att göra tack! Dagen har gått förvånansvärt snabbt och jag har hunnit med det mesta. Till middag blev det hamburgare a la Franks eget recept eller det man köper på ica. Goda var dem i alla fall. Sedan träning och efter det hemfärd. Här väntade post som mamsen skickat och jag fick kära veckorevyn, som jag har sagt upp och ändå fortsätter de att skicka - inte dumt! :) Efter detta blev det chokladbollar och kräm. Vilken djurisk blandning. Jag tog mig ett glas zero också - det kanske är det koffeinet jag går på nu? Tack då!

pss. Vet ni vad det bästa är att bo med dessa människor? Det är att JÄMT när jag har ätit upp chokladbollarna så bakas det nya, snygga, vackra bollar som ALLTID står i kylen när man kommit hem. Hurra! Det är kärlek det. Debbie ska få sig ett beröm imorgon! Ibland känns det som om det är för min skull, de andra hinner inte äta dem :P haha. Det gäller att vara snabb.

Nää nu ska jag läsa lite tidningar, det blev dega ändå. Sedan kanske jag gör någonting helt annat, sova tillexempel. Godnatt då!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Chokladbollar=socker
kräm=socker
zero=sötningsmedel
Undra varför du är så pigg Malin, haha. =)

2008-01-29 @ 07:03:20
Postat av: MALIN

Jonas: Haha, du kan ha en poäng i det hela ;) Jag undrar däremot vart chokladbollarna tog vägen idag. De är INTE här! :P haha, jag blev tröttare efter ha läst en tidning så jag somnade även igår! :D

2008-01-29 @ 10:02:55
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0