Vår och sommar 2008







Åh, jag älskar alla dessa färger, alla kominationer som finns ändå! Jag har inte ens hunnit skriva om h&m:s vårkollektion i "trend" men här är mina favoriter. En sammanfattning kommer längst ner, men innan dess ska det skrivas en massa! :)

Bild 1: Röd alinjeformad kappa. Otroligt söt om jag får säga det själv. Stora knappar är alltid läckert och längden är sanslöst perfekt 598:-

Bild 2: Kornblå klänning. Den är magiskt fin! Det syns på en hel del kläder nu att längden blir längre, dock finns en del korta varianter kvar men det kommer mer och mer längre klänningar 298:-

Bild 3: Topp utan axelband. Längrvariant även här. Så otroligt snygg med klädda knappar. Strl 34 är redan slut så skynda dig att beställa din storlek! Till detta byxor, svarta, med uppvikta benslut. Så snyggt! 298:- /st

Bild 4: Kavaj + tights. Jag älskar denna kombo. Varför har man inte tänkt på det tidigare? Dock tycker jag att priset på tightsen är lite väl mycket 398:- men ah, det finns de som köper dessa ändå. Kavaj 498:-

Bild 5: Bomberjackan är tillbaka igen. Här i en vit variant. Somrig och bra, bra dragkedja också. 398:-. Sedan kjolen til är bara för gudomlig. Vem har sagt att man inte får använda guld på sommartid? 498:-







Bild 6
: Bomberjackan i svart modell. Den är för söt och kommer passa till allt! Min kusin victoria har köpt en liknande från h&m dam, väldigt lik acnes modell. Fortfarande 398:- Byxa med vida ben och hög midja 498:-

Bild 7: Här kommer en snygg variant på denna kjol. Väldigt liknande den jag köpte idag (se nedan). Kjolen är snygg i hög midja till denna jacka med d s.k. kängurufickan. Snyggt dragsko - det kommer bli mycket hett i vår. Kjolen blir din för 198:- och jackan 698:-

Bild 8: Jag gillar känslan här "lager på lager" och även "denim på denim". Det har jag aldrig kombinerat tidigare, men någon gång måste ju bli den första. Lägg märke till här att kjolen är en aning längre än i våras. Men snyggare! Under syns en cardigan, aah den är snygg! Ni måste se på hemsidan bättre bild och sedan klänningen som är uppknäppt över är en ren tiopoängare! Den kostar 498:-, cardigan för 349:- och kjolen kostar 298:-

Bild 9: Snyggt med mönster! Byxorna såg jag inkomna på stan idag! Hur snygga som helst! Toppen är inte fy skam heller och kostar 298:-. Riktigt snygg! Dock vet jag inte om jag kommer att använda den!

Bild 10: Även detta år kommer parkasen slå igenom. Den har varit inne länge nu och ni som redan har en SKATTA ER LYCKLIGA! Till oss andra: köp en! Jag har faktiskt en, men denna är mycket snyggare! 498:- För att inte tala om den vackra klänningen under, i mönster, 398:- Scarfen (som är knuten i turbanmodell) kostar 149:-

Samtliga bilder kommer ifrån h&m.

En enkel lista för saker som är extra heta: Köp detta!
image1816

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0