Venezuela

Jag har seriöst ingenting att göra. Det är hemskt. Victoria och Johanna sitter liksom och tittar igenom deras film från venezuela och jag dyker upp lite då och då, men de pluggar ju också! Ahaja, och vad gör jag? Jo sitter här vid datorn och väntar på att jag någon gång, kanske möjligtvis, får sätta mig vid tv:n för att titta på något roligt program. MALIN, skaffa dig mindre och mer relativa förväntningar nu kanske? Aa det ska jag!

image1785
image1786
image1787
image1788
image1789

haha. söta bilder ifrån deras sex veckor i Venezuela! Så otroligt vackra ni är mina brudar ;) Nu ska jag gå och mysa med er framför filmen. Olala. vad roligt det ska bli - not! haha, Eller jo!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0