wheneveryoneissleeping

det är nu man verkligen ångrar att man inte var vaken på dagen. Jag är inte alls trött, inte för en miljon kronor ens. Jag är så pigg man bara kan bli. Alla i huset sover, inte en endaste kotte är vaken, bara jag då. Malin som precis har duschat och gjort sig redo att möta världen, runt 10pm. Haha, det är patetiskt. Imorgon kommer jag antingen att vara övertrött eller överpigg.

Jag kan alltså fördriva de kommande timmarna med att:
1. Prova en massa kläder ur garderoben, det är alltid kul för det är då man fyndar och hittar saker man faktiskt rent ut sagt kan använda.
2. Ringa Frank och höra vad han pysslar med, känner att jag var så tvär mot honom i telen när han ringde mig runt 17 idag. Jag sov ju, haha, försökte att låta så vaken som möjligt med mitt "HEEEJ" istället fick jag tillbaka "sover du?" Ja, han känner mig för väl helt klart.
3. Skulle kunna läsa de två tidningarna jag köpte igår, cosmopolitan och intouch. Jag som köpte hem dem för att läsa i lugn och ro, har inte ens hunnit göra det.
4. Städa, damma och liknande?
5. Titta på filmmarathon. Det är alltid mysigt.
6. Spela yatzy med mig själv?
7. Klippa naglarna och fila dem vackra som bara den. Det skulle i och för sig kunna behövas
8. Hade affärerna vart öppna nu hade jag kunnat köpa en present till Frank, som fyller år imorgon. Kom ihåg att gratta honom!
9. Äta upp alla chokladbollar som de bakade nu ikväll..
10. Städa i hallen.. Det är stökigt där nu!

Den realistiska listan skulle isåfall kunna se ut såhär:
1. Prova en massa kläder ur garderoben, det är alltid kul för det är då man fyndar och hittar saker man faktiskt rent ut sagt kan använda.
2. Ringa Frank och höra vad han pysslar med, känner att jag var så tvär mot honom i telen när han ringde mig runt 17 idag. Jag sov ju, haha, försökte att låta så vaken som möjligt med mitt "HEEEJ" istället fick jag tillbaka "sover du?" Ja, han känner mig för väl helt klart.  Det orkar jag nog inte.. tror jag?
3. Skulle kunna läsa de två tidningarna jag köpte igår, cosmopolitan och intouch. Jag som köpte hem dem för att läsa i lugn och ro, har inte ens hunnit göra det.
4. Städa, damma och liknande?  Nej, så pigg är jag inte.. verkligen inte!
5. Titta på filmmarathon. Det är alltid mysigt.
6. Spela yatzy med mig själv?  Jag spelar yatzy alldeles för mycket för att jag ska kunna tycka att det är roligt att spela med mig själv.
7. Klippa naglarna och fila dem vackra som bara den. Det skulle i och för sig kunna behövas Ja det behövs mer än någonsin men NEJ jag orkar inte.
8. Hade affärerna vart öppna nu hade jag kunnat köpa en present till Frank, som fyller år imorgon. Kom ihåg att gratta honom!  Det går verkligen inte, det säger sig själv!
9. Äta upp alla chokladbollar som de bakade nu ikväll..  Då blir jag nog ihjälslagen. Jag tror att de är sugna i alla fall på någon imorgon ändå...
10. Städa i hallen.. Det är stökigt där nu!  Samma här, inte min grej för tillfället.

Det blir alltså att jag ska kolla igenom garderoben litegrann, sedan läsa tidningar och efter det se film. Okej, efter allt detta kanske jag åtminstone är liite trött? Ja tack!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0