Det värsta jag vet

V: Varför svarar du inte?
M: Men vaa? Jag har inte hört.. Jag har inga missade samtal (som vanligt kommer det inte fram) och jag har dammsugat!
V: Jaha, men jag kommer nu, jag har köpt godis och mackor
M: TUSEN TACK!
V: Ja och det var en sak till.. kan inte jag få sova över hos dig.
M: Tyst
V: Malin
M: Men åh, måste du? Varför då?
V: Malin, det blir kul! För att jag vill???
M: Ja, jo... OKEJ DÅ!

Men det satt långt inne. Ni som vet, det är det värsta JAG vet. Men ibland ställer man helt enkelt upp! En gång till V en gång till J aldrig mer. TYP!

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad är det du ogillar med att ha folk sovandes hos dig? kram

2008-07-03 @ 10:40:12
Postat av: MALIN

lovisa; bara grejen faktiskt! haha, jag är hemsk! men jag tycker att det är skönt att ha det lugnt på morgonen,.. tror jag :)

2008-07-03 @ 10:42:20
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha okej, du verkar annars vara så tjejtjejen lixom, (om du fattar vad jag menar med det är en annan femma..)

2008-07-04 @ 18:03:53
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0