Everything

Vilken dag! Jag undrar faktiskt VARFÖR jag tog jeansen idag.. har nog aldrig svettats såå mycket, någonsin. Men vackra är dem! Och därför tänkte jag bjuda på lite visning.. Hör och häpna. :)

Jeansen är köpta från Linn Gustafsson och det känns kul att man har ett plagg som hon faktiskt använt. Denna kvinna är lite av en förebild för mig. Vilken härlig klädstil hon har! Märke: Acne Luv

Linnet kommer ifrån ginatricot och västen från h&m. Barnsligt bra helt enkelt :)

Och min klocka ska bytas ut snarast ! :)

Kommentarer
Postat av: Balay

Vad fint byxorna satt! =)

2008-07-02 @ 21:08:12
URL: http://balay.blogg.se/
Postat av: MALIN

Balay: Tack så hemskt mycket! ;) haha.. det var snällt!

2008-07-02 @ 21:19:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: leia

byxorna är galet snygga....och Linn med för den delen:) men trevlig? njae.....



kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0