Här har jag vart sedan i onsdags

Och jag är nu hemma igen. Vi har haft det så makalöst underbart. Cyklat på ön, ätit en massa, solat & badat (ok. Johanna har badat, dock inte jag) och åkt båt. Legat på klippor, tittat på filmer på kvällen, ätit ännu mer. STRÅLANDE väder. Jag är bränd som en tomat på ett ungefär, bara i ansiktet. Varför blir man alltid rööööd i ansiktet och kroppen får en annan färg? Nåväl, det har vart så perfekt! Och även idag. STRÅLANDE SOL igen,... vi åkte hem med färjan klockan tre och gick litegranna i norrtälje. Så mysigt! Tack för vackra dagar fam sten ;)

Det känns konstigt att man så snabbt kommer tillbaka till vardagen. Imorgon är det jobb igen. Knepigt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0