in good company

Jag var i gott sällskap. Jag tittade på i gott sällskap. Klockrent. Vi åt glass och jag blandade min glass med hallonsylt. Mums! Dessvärre är det jobbigt med förkylningen. Hoppas verkligen att det går över nu alltså! Varmt är det också men ska man klaga? Njet.

Nu väntar jag in lönen och sedan kan jag minsann somna. Härligt. Kommer nog ändå inte att sova så mycket!

btw. Tack så otroligt mycket för alla gratulationer idag. Jag håvade in en efter en nu under kvällskvisten. Man blir så glad :)

Kommentarer
Postat av: vic

haha, det var med mig hon tittade. malin, folk tror ju att du skulle haft en karl hemma, du får inte göra folk besvikna när det bara var lilla jag.. haha

2008-07-25 @ 20:46:04
URL: http://viktoriapettersson.wordpress.com
Postat av: MALIN

vic: hahaha.. jaaaa men det är sant faktiskt! Vilken tur att du skrev det här och nu ;) Gumsan, du är bra rolig du! Tack för igår. Love you cousin

2008-07-25 @ 21:27:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0