Några dagar sedan..


Fin topp från H&M, mamma och jag köpte varsinn faktiskt :) haha. Från H&M DAM är denna! (Btw. Idag kommer det komma in sjukt snygga plagg till divided, bland annat en klänning jag gärna vill ha, titta in!)

Chinosen kommer fortfarande från weekday minsann! Ett bra köp!

Väskan är vintage och jeansjackan likaså.. Sandalerna från dinsko. Armband från h&m.

Jag är trött som en gnu. Finns det sådana? I så fall är jag en av dem. Allvarligt! Vickan sov här minsann och hon gick senast kvart i sju tror jag.. och sedan somnade jag om och vaknade alldeles nyss! Hon slutar minsann klockan 13 och jag börjar 13. Haha, sjukt men sant! Idag blir det jobb 13-19:20 och sedan bara hem och mysa, alldeles ensam! Idag har jag faktiskt INGENTING planerat ikväll och det är nice som bara den. Seriöst! Jag är trött på att alltid stressa & stressa.

Kommentarer
Postat av: leia

jäpp....jag har ju faktiskt träffat ett par gnuer:)

kram

Postat av: Caroline Gollungberg

Dem outfiten är så sjukt snygg!!!!! Vad kostade dina Chinos Malin, och btw. Hur lyckades du få in reklam på din blogg och vad tjänar du på det? Kram

2008-07-03 @ 18:26:56
URL: http://emmacaroline.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0