när dagen har varit jobbig och hård

Hej kära blogg! Jag har precis tittat på två avsnitt av satc och det är helt enkelt en underbar serie. Verkligen! Till detta har jag käkat ceasarsallad med, håll i er nu, falukorv istället för kyckling, haha, men det var jättegott och jag ljuger inte! :) Krutonger och allt, jag gjorde den själv minsann... har faktiskt lagat mat HELA VECKAN nu och till lunch hade jag som sagt plättar.. starkt :) (dock hade sylten läkt i väskan och min jeansjacka är nu förstörd.. bra malin.. NOT!

En annan sak.. idag har det verkligen vart stressigt minsann. Dagen har istället gått snabbt och det enda jag ville göra när jag gick hem.. var att gå hem och vila. Trött och trött gick jag där och snackade med Johanna in the phone och precis när jag korsade kungs började jag le igen... och jag log för mig själv all the way home.. Ibland krävs det så lite för att göra en person glad!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0