När man märker att något är fel

  • vaknar upp och det är mörkt? huh?
    vaknar upp och känner att man har kläder på sig? (ok. sist jag vaknade upp med kläder var på 90talet, senast)
    känner en halvtuggad halstablett ligga i munnen.. ja, det var lika äckligt som det är för dig att läsa detta
    tittar runt ännu mer och persiennerna är neddragna (det är de aldrig efter klockan 21, bara innan med tanke på att solen skiner in)
    framför mig lyser tv:n och den står pausad på satc
    datorn är på
    kroppen är inte direkt sval
    glasögonen ligger på golvet bredvid
    cocacolan står framme
    ja. jag vaknade alltså för fem minuter sedan, gick och la mig halv åtta (för att vila!!!) och detta har aldrig hänt. Jag brukar inte kunna somna mitt på blankaste dagen. Hur ska detta gå in real inatt? Men så underbart skönt det var.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0