Nu har jag den!

Äntligen! En yoghurt som passar Malin. Ni vet, jag är väldigt väldigt väldigt kräsen när det gäller mat. Jag kan inte äta det ena, för det är jag inte sugen på.. och inte det andra , för det skulle jag aldrig kunna tänka mig.. och inte heller det tredje, ja ni förstår! Det slutar alltid med att jag väljer någon form av kyckling. Men denna gång, en yoghurt.. (johanna kommer att vara stolt över mig). Jag vill leva med denna yoghurt. Det var den godaste jag någonsin ätit i hela mitt liv! Så frisk! Så perfekt! Hej babberiba Den är divine..

Vanilj, persika och passionsfrukt. Vill man inte bara mysa med den i sommar?

Pss. Jag har fått jeansen nu också! Olala.. de är ju hur bra som helst, jag som var orolig att de skulle vara försmå (ja, för de jag har testat på stan får jag inte ens på mig över vaden.. typ) men dessa är FÖRSTORA. Aldrig förr har ett par jeans varit förstora för min rump men ack sa grisen. De går faktiskt bra ändå! Så otroligt skönt att de är ingådda. Lovely. De är såå fina. Ska prova dem igen nu! ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0