Solen hettar från det vackra Stockholm

Jag älskar Stockholm. Återigen! (det finns en väldigt stor risk att jag flyttar dit inom de närmare åren) Jag åkte dit denna dag mot ALLA odds, här snackar vi verkligen alla. Jag bestämde mig denna morgon för att åka ner och vips, nja, jag berättar inte varför men jag tog mig neråt iallafall.. Ibland undrar jag varför jag inte stannade hemma och tjänade pengar istället ;) Men heey, jag har verkligen fina ting att visa upp.. Väskan, skorna, kjolen.. ja ni fattar!

Men det kommer! Nu ska jag ner och handla mat! Är riktigt sugen på en RIKTIG middag nu! Plus jordgubbar, kosta vad de kosta vill..


På hamngatan har jag spenderat många timmar idag..

Kommentarer
Postat av: leia

och jag fatttttttar inte att du INTE jobbade när jag kom in och skulle visa min snyggaste klänning av alla snygga klänningar på denna jord:)



kram

Postat av: leia

tänk ACNE....Tänk Linn....tänk supersnygg, tänk speciell rygg men tänk grön istället för småblommig:) Kolla in min midsommarnattsdröm:)



kraaaaaam

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0