Söndagskväll

Till er som tror att jag gick ut såhär.. kan jag trösta er med att jag bara gick till ica och tillbaka.. När hade man en magkort tröja sist? Det var nog nittiotalet, den gången när jag skulle springa "fångarna på fortet" och hade fått nya kläder av mamma på stan. Sedan dess har jag inte använt någon.. förutom i söndags då. Jag var sugen. Jag testade.. Kul liv!

Jeansshortsen är avklippta jeans faktiskt och till detta hade jag ett par sandaler. Myspys.

Nu tvättar jag, städar om vartannat och byter lakan. Tänkte åka till Sthlm idag men det blir en annan dag istället. Jag orkar helt enkelt inte. Istället tänker jag titta på SATC och mysa hela dagen. Ungefär :)

Kommentarer
Postat av: leia

men söööööööööööööt:)

Vilken dag du missade igår! är du ledig idag??? ring vettja:)



Hur jobbar du i helgen? ska till sthlm någon dag och hämta upp nya snygga jeans minsann....tycker vi ska åka tillsammans....ja det tycker jag!



kraaaaaaamar och puss

Postat av: Marre

Med din snygga kropp så tycker jag att du med gott samvete kan köra på magtröjan!



Tyllkjolen finns inte i Ö-vik! Jag vill grina.

2008-07-01 @ 16:58:31
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0