Spetsinköp?


Tyget på bilden har ingenting med min klänning att göra helt enkelt

Jag har köpt en spetsklänning idag (men lugn mamma, jag betalade endast 73,50:- på h&m). Som hittat. Den har kostat femhundra riksdaler.. och jag är nöjd. Tusen tack till dig Johanna för att du visade mig denna! Lovely! Man kan alltså ha den som den är, använda med ett skärp i midjan.. eller varför inte knyta upp den så att man kan ha jeans under? Vackert. Den är perfekt. Jag använder ordet perfekt hela tiden och jag ska faktiskt sluta med det. Vad är egentligen perfekt?

Alldeles nyss tryckte jag i mig en stor fet kanelbulle som min kära kusin gav mig. Hon är underbar. Tusen tack!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0