Sthlms shopping!

Oj, mina tår kom med på denna bild, inte alltför vackert men jag orkar verkligen inte gå in på PS och redigera denna bild. Förlåt. Kjolen är helt underbar, från h&m classic minsann! Känns väldigt mycket SATC omkring den! :) Sedan två koftor, en grå och en i cerise likadan + två nitskärp, ett bredare och ett brunt smalare, en foundation från max factor (här är min favorit förtillfället!) En fotfil (det behövs ibland), en hudkräm och blommiga hårspännen - ALLT DETTA FRÅN H&M. Örhängen från ginatricot... jag tror att det var allt + skorna och väskan förstås! Men de var med tidigare! :)

Kommentarer
Postat av: Mams

Men så går det när man har långa fötter!!! Hahahahaha....Snyggt!! Hälsningar från ett regnigt Husum.

2008-07-09 @ 09:38:01
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0