titta, vad fint med lite spets







Det här är alltså spetsklänningen som fick min själ att le. En ynka liten hundralapp kostade (ja, jag tror inte att den finns  kvar längre) den och jag bara log av tillvaron. Visste precis att den såg ut som ett berg när man provade den men så hemma satte jag dit mitt nitskärp i midjan och plötsligt blev det helt enkelt en annan klänning. Under drog jag på mig ett vanligt svart linne och en svart fodralkjol från hm. Voilá, behöver jag säga att jag är nöjd?

Ja, den var även populär hos kunderna. Ingen hade sett den på helt enkelt. Över klänningen tog jag en svart kavaj. Bara sådär enkel. När man känner sig glad, ler man också. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Mattias

snyggt

2008-07-27 @ 00:14:31
URL: http://mattiasbok.blogg.se/
Postat av: MALIN

Mattias: Tack snälla :)

2008-07-27 @ 09:02:45
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0