0O:1o

Have I told you lately that I love.. Stockholm?


Min pappa är ungefär hur bra som helst. Han har inte glömt att han har en dotter minsann :) Bara för det ska han få en vacker present också.. åh, måste ordna detta imorgon! Har precis sett klart sex and the city avsnitten och gjort som jag alltid gör den 24e, inväntar den 25e och tittar på mitt konto. Underbart!

Jag är nog den lyckligaste på jorden för att jag helt enkelt bara ska vara såhär. Det är jag. Jag älskar verkligen alla mina kompisar, min familj, nära & kära. De betyder mest.

Och jag tror också att jag är glad över att det är fullbokat imorgon, tvättid... Vad synd... NOT! :) Jag slipper tvätta klockan 7. HALLELUJA!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0