20:33

Jag sitter just nu och bloggar från en 32''skärm i vällingby. Sanslöst kul. Min kära kusin på lite över ett år har nu kommit hit med en telefon. Jag leker, försöker i alla fall, hon känner inte igen mig.. tråkigt nog. MEN NU har hon börjat tycka om mig faktiskt, hon vänder och vänder och kommer tillbaka här. Jordens sötaste kvinna, tjej, tös.. you name it. Vi har käkat massa god fika och ja, allt möjligt.

Idag har jag även köpt garderober för x antal tusen och vi har handlat andra ting på ikea för x antal tusen och mat för över tusen. JAG känner mig nöjd :);)

Nu ska jag fortsätta att gratulera min morbror.

Pss. Mormor har handlat på veromoda idag,. JAG ÄR STOLT!
Pss 2. Morfar är släkt med Lillbabs, ÄNNU MER STOLT! ;) Haha.,. man kan praktiskt taget säga att jag och Kristin är vänner.. på ett ungefär.

Edvin, Oscar och jag lekte i lekparken efter middagen idag, SÅ KUL! Vi gungade och allt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0