Cinderella


Ibland fäller man fler tårar. Ni som inte vet bakgrunden till denna låt bör ta reda på den före ni lyssnar, man gråter oavsett.

Bakom det där.. ja, ni vill inte veta.

Idag provar jag på att vara askungen för en dag...

Visst är kjolen fin.. Jag har tänkt köpa den väldigt länge men aldrig vågat testa om jag kan ha den. Mäh pyttsan, det kunde jag minsann. Detta får mig att vilja köpa fler saker på barnavdelningen.

Idag är det jobb mellan 11-17:20 som gäller.
Nu frulle.

Sedan nämner jag inte hur jag mår för då blir det inte roligt längre. Jag tror på en bra dag idag och jag tackar min vänner. Love,

Kommentarer
Postat av: sara (johanna och vics skolkompis)

malin, jag måste bara säga: grymt snygg tjej på bilden! jag lever efter regeln att man ska berömma andra tjejer när de är snygga, för folk blir glada av det, so here I go.

2008-06-28 @ 12:45:13
Postat av: MALIN

Sara: Åhh nej men vad söt du är :) Fy vad glad jag blir! Tack så jättemycket! Det är bra, jag lever också efter den regeln och jag tycker att du är helt fantastiskt snygg :)

2008-06-28 @ 17:55:25
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Marre

Är det H&M?

2008-06-29 @ 17:56:59
Postat av: emelie

galet..har lyssnat konstant på den där låten i en vecka nu=P



så himla fin låt...nästan så man gråter när man lyssnar på texten!



är kristoffer stenqvist boven till att du fick den också?=P

2008-06-30 @ 07:21:18
URL: http://emmelee.blogg.se/
Postat av: MALIN

Marre: Ja det är verkligen H&M, h&M barn faktiskt :)



emelie: Jaaa haha, det är samma sak här, den går på repeat faktiskt :) Det är sant, tårarna är nära jämt! Faktiskt stämmer detta också, han och Isak. De är galna dem!

2008-06-30 @ 08:43:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0