Den ljuva kjolen


Kjolen hittade jag i min garderob (har fyndat väldigt mycket där nu sedan jag tänkt att "Nu ska jag inte lägga ut mer pengar på sommarkläder" för egentligen, jag har precis allt jag behöver och en enorm mängd till! :) Istället, om det är något viktigt, har jag tänkte köpa kläder som jag kan ha mer till hösten, som tex de där shortsen med paperbagwaist (ja, jag älskar den) midja. De är supersnygga och supersköna, och kommer fungera perfekt till tights till hösten. Svarta dessutom! Från monki och går loss på 300kr. Som hittat. Nästan. För mig är det dyyyrt :P

I alla fall outfiten ovan:
Kjol: Veromoda
Linne: Ginatricot
Skärp: H&M
Cardigan med dragkedja: H&M
Sandaler: Din sko
Väska: Vintage
Solglasögon: H&M trend

Denna var dagens för några dagar sedan, bara så ni vet :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0