Det blommar igen!

Hurra. Mina blommor är INTE äkta. Det gillas! På hög nivå! Vilken tur. De är ungefär jordens snyggaste också, nu har jag faktiskt köpt dit en fjäril faktiskt, det är vackert det med!. Jag behöver inte vattna, och jag tänker inte heller göra det. Skönt!

Holland vann också minsann, jag har följt matchen på tv (älskar att titta på EM, det är ungefär det roligaste inom fotboll. Spännande, imorgon är det sveriges tur!). 3-0. Bra det. Jag kommer ihåg när pappa var Figo, jag var Totti och Oscar Van der saar, ibland var jag också klüivert, eller var det oscar som var det? Well, vi spelade fotboll i VARJE paus och följde VARJE match VARJE kväll. SÅ mysigt. Nu är det andra bullar.

På tal om andra bullar, min klocka gick sönder idag, vilken tur att jag har min garanti i väl förvar... NOT. VART ÄR DEN? Någon som sett en garanti gällande klocka med swarowskikristaller hör av dig till mig. Jag ska ändå gå dit och fråga vad man kan göra imorgon. Alla delar har jag ju ändå.

Oj, jag ska jobba 8 imorgon. Vad gör jag uppe? Måste ändå läsa lite lite i min bok. Lovely. Godnatt sötnötar. Jag drömmer om dig. Kanske?

"Malin, jag såg minsann vart du tittade, ända från rulltrappan, MALIN fokusera på kunden, haha, du är AVSLÖJAD" Haha, jag och Petra garvade idag. Jag vet vart jag tittade. I know. You don't.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0