Det finns inga ord. Inte ett enda.


Min favoritklädsel i filmen. Jordens vackraste klänning och universums vackraste skor. Det sägs ju att kärlek inte kan köpas med pengar.. och det har de faktiskt rätt i.... NOT! haha. (okej, kom ihåg att ta mig och min personlighet med en nypa salt. Klart det inte kan, hellre kärlek.. ja jag är seriös!)

Jag var helt tagen. Helt tagen. Jag finner inga ord. Den bästa film jag någonsin sett. På riktigt. Jag grät, oj vad jag grät där, Johanna grät.. haha, vi satt och snyftade. Den var så underbar.. Ett ställe var det mest speciella och det mest tragiska, där vid bröllopet. Och det var där jag grät, på riktigt. Det får aldrig hända. Aldrig. Att lämna en på ett sådant sätt. Fy!

Filmen vill jag gärna se igen. Och igen. Och igen. Jag vill HA DEN! Den ska stå här hemma så att jag kan se den jämt! JÄMT! Absolut bästa filmen. Nu har Johanna somnat i min säng, vacker som en dag är hon..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0