det fungerar inte!

Det har inte gått att blogga på väldigt väldigt länge. Nu går det åter igen! Har jobbat idag till klockan fem och även köpt med mig en klänning och en shortsdress, vilken jag ska lämna tillbaka. FY VALE, haha, det var inte alls smickarande för min kropp. Inte på långa vägar. Vart finns shortsdressarna för bigga ass? Jag undrar.

Idag bestod min middag av kalkon, keso, makaroner, mos och köttfärs. SÅ UNDERBART GOTT! Till detta drack jag saft och kryddade med aromat. Kan det bli bättre? Sedan diskade jag så fint, dammade och dammsugade. Vet inte hur många gånger som jag städat detta place och inte ens bott här i en månad! Haha, jag är galen! Sedan har jag handlat mango, vaniljglass, chokladglass och en kaka. Det ska firas att det är gossip girl och Sverigematch. Otroligt kul!

Det finns fördelar med att se på sådana här stora evangemang själv:
1. Man får sitta naken
2. Man får vara äcklig, osminkad och oduschad
3. Linserna är avtagna (okej, det skulle jag kunna haft ändå)
4. Allting ätbart går endast in i EN mage
5. Man HÖR allt som sägs, det vill säga det finns inga personer som sitter och snackar bredvid
6. Jag återkommer.

Okej, jag vet många snygga killar men Denna.. Det finns inga ord. Han är så vacker att jag gråter stora tårar. Varenda tisdag sitter jag bänkad bara för att få se honom. Någon som vet hans nr?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag håller med till 110%, han är gudomligt snygg!

2008-06-10 @ 20:27:28
Postat av: MALIN

Sofia: MINST SAGT ;)

2008-06-14 @ 23:06:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0