En bild säger mer än tusen ord


En pigg och glad kvinna.. not..

.. okej, jag skrattar väl då! :) Ett leende är så mycket roligare har jag hört..

olala.. vad kan passa bättre på en morgon, runt klockan halv elva, än "breakfust at tiffanys"? Jag ville vara Audrey Hepburn för en dag minsann! Kjolen är verkligen vid, eller rättare sagt, klänningen! Den bygger upp så mycket med all tyll!

Vi gick från början, efter att ha shoppat lite frulle, på götgatan, men ingenting hade ju öppnat. ALLT, nästintill allt öppnar klockan elva. Iofs gick tiden riktigt snabbt ändå.

När vi börjat gå runt på affärer blir Johanna såklart kissnödig (ja, hon gick redan en gång på tåget) så vi var alltså tvungna att snylta någonstans. Waynes blev perfekt! Sedan skulle vi dra en massa secondhandbutiker, som såklart öppnade 12 (vad mycket koll vi hade) så vi struntade i det och gick in till ica för att inhandla smågodis. ÄNTLIGEN KARAMELLKUNGEN (det finns inte i uppsala innerstad). I alla fall till bilden, JORDENS BÄSTA GINATRICOT ligger på götgatan och är vrålstort, högt i tak, öppet i tak och en allt som allt fantastisk butik. Värt att minnas!

- Johanna, kom igen nu! LEEEE?! Haha, tur att någon var med på denna bild.. Johanna var mer sugen på godis och blåsten var verkligen på topp idag!

Jaa, här var vi båda med och detta kort fick bli "dagens fotografi". Stolta och nöjda. Haha, :)

Johanna valde här att posa... inne i/på centralen. Vacker som en dag.

Jag ville också posa. Johanna fick här ta fotot.

Efter att vi "pose"at klart gick vi och åt vid hötorget. Och efter detta blev det mer shopping och sedan en fika på waynes på vasagatan. MYS! Här valde vi att sitta och diskutera midsommar, jag förde anteckningar i mina nya saker... Jag älskar cookies.

Min väska blev full till slut. Två linnen, ett par shorts, en foundation och lite attiraljer som jag skrev om tidigare. Plus vatten såklart. Höll på att förgås av all törst.

Sedan var det dags att åka hem,.. lite slitna, men det gör som ingenting. Lika glada för det är vi, helt klart!

Tack för en underbar dag Vännen! DU är min allra bästa och kommer alltid vara! :)

Såå när jag kommer hem har jag fått brev på posten..

... det var såklart min mor som tyckte att jag behövde namnskyltar. Inte bara en heller :) Haha. Tack mams.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0