En dag i veckan?



Ett par shorts för under 50 kr existerar nog inte i mångas världar och inte heller i min. Dock var det helt annorlunda en dag förra veckan när vi packade upp shorts där prislappen löd 49,50:- Ursäkta? Helt otroligt. Jag tycker ändå att de inte är alltför pjåkiga. Perfekta att ha till vardags :) Tshirten till är från trend och jag gillar den med illustrationer.. detta får mig att tänka på den andra jag köpte som prislappen fortfarande hänger kvar på.. Oh my, jag måste använda den!


Idag hämtade jag min kära kusin som kommit hem från Israel. Slutade kl 19:20 och hon landade 19:40 på arlanda. Min faster stod utanför mitt jobb, ungefär, och väntade på mig. "Kan inte jag få köra?" var min öppningsfras och snäll som min faster är fick jag det.. Jag älskar att köra bil, det händer dock inte så ofta nuförtiden. Tråkigt. Vi var i allafall där runt kvart i tror jag? Sedan letade vi upp min kära kusin och hennes kompisar. SÅ TREVLIGT :)


Imorgon är det lön, och DET OM NÅGOT ÄR trevligt :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0