En tripp till huvudstaden

Jag ljuger inte. Idag ville jag inte alls kliva upp... när klockan ringde hade jag totalt glömt bort vad jag skulle göra idag (för en sekund) och somnade vidare.. Nu är jag uppe i alla fall. Klar. Runt nio går tåget som ska ta oss till huvudstaden, can´t wait. Jag tycker ju om Stockholm. Världens vackraste stad, men samtidigt är jag såå glad över att bo här i Uppsala. Man får se vad som händer framöver helt enkelt.

Har ni tur kanske Johanna tar med sig kameran och det blir lite bilder, bara om hon kommer ihåg.. :)

Här vill jag bo i så fall :) Drömma kan man.

Jag beundrar min käre morbror som kan varenda liten gata i Stockholm, och då överdriver jag inte ens...

Så vackra hus. Fruktansvärt. EN frukost på detta tack.. eller två.

Kommentarer
Postat av: cagge

sthlm är sjukt vackert, bodde där i 15 år.



nämen din blogg e väl inte så ful?

2008-06-18 @ 08:25:57
URL: http://bascagge.blogspot.com
Postat av: leia

Hoppas ni får en underbar dag! Men se till å slå mig en signal eller 75 när du kommer hem:)



puss puss

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0