En underbar morgon



I onsdags bar jag jeansshorts och det där blommiga linnet. Sött.


Jag är tröttare än tröttast. Vaknade inatt strax innan fyra av att min äldste lillebror sitter upp i sin säng och mumlar och även att pappa har satt sig upp i sin säng och iakttar vad Oscar ska göra härnäst. Det är alltid spännande. En morgon vaknade vi upp hemma i Övik och Oscar hade tydligen gjort frukost till sig själv och ställt in allt i skafferiet. Haha, han kan hitta på mycket kul i sömnen. Jag trodde självklart att jag hade försovit mig men så var inte fallet. Nu är jag uppe på riktigt och gårdagen var riktigt mysig. Alla spelade GH, skrattade och hade roligt. Vi kom hem inatt och jag ska jobba om en timme och tio minuter. Nu måste jag klä på mig :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0