Godmorgon nära och kära

Idag blir det jobb. Fullt ös i fyra timmar ! :) Att jobba söndagar är inte ens ansträngande. Faktiskt. Man går dit, det blir fika, man går hem, på ett ungefär. Innan dess ska jag försöka göra mig ordning också, det kan vara en fördel. Något som är mysigt på söndagar är att det är nyhetsmorgon söndag. Såå bra! :)

Jag saknar min familj så ininordens mycket. Drömde om de inatt. KOM HIT TACK! Solen skiner & det är som vanligt när jag ska jobba. Att få färg på sig denna sommar är att överdriva.
På tal om nyhetsmornar, vi åkte förbi detta ställe i fredags och vad var det där? Jo, de sände live, fotboll :) Lite kul faktiskt, dock kanske inte för er som ser det dagarna i ända.. men ändå. Nästa gång vi körde förbi stod det människor bakom och bara skrek att de ville vara med på bild. Man kan tro att jag också gjorde det men ack sa grisen, jag satt kvar i bilen :) Jag har blivit vuxen. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0