Gooodmoorning!

Här skulle det ha vart en bild på outfiten i söndags men ack nej, det går inte att lägga in bilder.

Godmorgon kära ni!
Idag står en ny dag vid dörren och när man väl är ledig några timmar ja visst, då är det nästintill regn. Än regnar det inte i alla fall. Tur det! Jag hoppas ändå på sol och det är därför jag sitter bänkad framför tv:n nu för att kunna se vädret. Igår var jag så trött att jag somnade på några minuter. Det var ungefär det skönaste jag varit med om! Thankyou. Idag slutar jag som sagt 11:30 och börjar strax efter 8. Klockan 8 börjar frukosten så det blir gott gott gott! :)

Nu ska jag klä på mig. Svårt ändå, inomhus är det 34 grader (ja, jag ljuger inte, vi hade en termometer där för att mäta om det verkligen kan vara sant att man blir svettig, jag tycker själv att det är värre än ett fyspass och 34 grader förklarar saken faktiskt, fläktar överallt) och inne på lagret var det 40. Kul kul!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0