Håret är inte det enda som vuxit...


Här skulle jag på en liten träff minsann... hoho.

Jag förstår inte, man förändras verkligen genom åren. Det här var 2006, i oktober. Well, nu är det 2008. Jag kommer ihåg kortet som om det var taget igår, eller iförrgår.

Huh, jag sitter här med hårfärg i håret, hur ofta kommer man på att man ska färga det klockan tio på kvällen? Det är jag det. Jag har ju aldrig tid annars. Har jobbat NIO dagar i raken nu. Aldrig gjort det förr. Jag trodde att sex dagar på raken skulle vara det längsta men ack nej, man får tydligen jobba 10 stycken enligt handels. Jahaja, där ser man. Jag har gjort nio och därför får jag en förtjänad ledig dag imorgon, som jag ska tillbringa med min älskling. Johanna förstås.

Det här kortet kommer jag ju också ihåg. SÅ mysigt. Precis vid jul. Halleluja.

Mitt hår har verkligen vuxit sedan förut och mina armar likaså..(detta kort taget denna morgon).. kanske därför jag tar femtio kg tyngre vikt också.. haha.. sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du passade helt klart bäst i det korta håret, det var jättesnyggt! :) Mvh Elin

2008-06-18 @ 11:50:09
URL: http://esatirnine.blogg.se/
Postat av: MALIN

Elin: Tack så jättemycket! vad söt du är :)

2008-06-18 @ 20:15:54
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0