I en lila klänning



Klänning - H&M
Skärp i midjan - H&M
(detta var igår)

Jag och min rumpa... eller kanske rumpan och Malin? Well, det sägs ju att man ska vara stolt över att man har behag, jag vet inte jag.. I alla fall är min familj påväg ner nu. HURRA! Förstår ni möjligtvis att de snart är häääär. Galet kul! Min farmor, min egen familj (mamma pappa bröder) min morbror med sin fästmö och dotter, min mormor och morfar PLUS min andre morbror i Stockholm PLUS släkten i Västerås etc. ALLA kommer! Tack vare Vic's student. Så otroligt utomordentligt kul. Ja iofs också för att min morbror i Stockholm fyller år på fredag. SÅ KUL ATT JAG ÄR LEDIG. Då blir det en Stockholmfärd också.

Nu måste jag städa och sedan handla mat. Jag måste ju försörja min egen familj, fy vale vad dyrt.
Vic, Johanna och Rodde kan skatta sig lyckliga nu i alla fall. Jag har köpt presenter till imorgon :):)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0