I want that ending... not.

En underbar kväll, jobb sedan grill i parken och efter det kommer de personer som betyder mest för mig hem till mig. Kan det bli bättre? Nej. Vi såg film..

På något vis vet jag att detta är såå bra, och att jag egentligen inte är ledsen eller besviken eller någonting med tanke på att jag levt med detta och inte förlåtit mig själv för det. Hur kan jag då begära att andra ska förlåta mig!? Men varför kan jag då bara inte lämna det? Varför kan jag inte sluta tänka på "themovieend" när mannen i fråga bara inser att han fortfarande har känslor och bara vänder om och springer, rusar och kastar sig om denna kvinna och ger henne den mest ultimata kyssen i världshistorien?

Jag valde att ha Johanna kvar för natten. Hon tackade ja. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vil du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då 3inlägg så är du med i lottningen :)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-24 @ 09:29:52
URL: http://johow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vil du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då 3inlägg så är du med i lottningen :)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-24 @ 09:29:52
URL: http://johow.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0