Ibland blir man överraskad

@ the gym:
- "Och du, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var närgången sist, jag kunde inte rå för det. Du vet killar, vi är så.. Ja, du är ju vacker."
- "Tack, men du ska veta att det var väldigt obehagligt och du bööör inte göra det igen. Kom ihåg det!"

Ni kommer ihåg den där mannen som "närmade" sig mig på gymmet en dag? Han bad om ursäkt idag. Ibland blir man överraskad alltid. Tack. Ursäkten godtas och jag mådde mycket bättre efteråt. Har vart väldigt rädd för honom sedan dess men nu är det andra bullar. Tack tack.

Och en till överraskning är alla mess.. Vart kommer de ifrån? haha. Man kan tro att jag fyller år, men ack sa grisen.. inte ännu.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0