MMS-kontakt

Jag skickade denna bild och en glad midsommarhälsning till min familj på mms alldeles nyss.. och skrev följande:
"Glad midsommar kära familj :) har ni glömt bort mig?;) här skiner solen o jag hittade en klänning i garderoben, har blivit såå sparsam, hoppas ni har det bra o hälsa fam lassebrasse:) puss o kram"
Ja visst, sedan fick jag tillbaka av papsen (plus en bild på de alla där uppe i husvagnen åh jag vill också campa):
"hej på dig här lyser solen med sin frånvaro (läs: mig, eller kanske solen i sig) men vi skall äta ändå ha det så bra alla hälsar"
Det här med att sätta punkt och kommatecken har pappa inte förstått sig på, inte heller sinnet för smileys, men heey jag överlever..
"haha, ja det är inte lätt när solen-jag själv ;) inte är med! Vad kul att ni får mat, själv har jag 98:- på mitt konto så det blir en statoilkorv för min del.. men tänk inte på mig... ;)"
sedan kom jag på...
"Det jag menar e att en hundrig eller två skulle sitta fint ;)"
haha, nu ringde de upp mig och jag var tydligen på högtalartelefon :) Alla skrek och jag med, trots att jag sitter här själv.. haha.. mamma bara "pappa för över pengar" och pappa säger "jahaaa.. ja jag gör väl det" haha.. ibland lyckas man övertala.. "Om jag hade vart med er hade jag ju fått lurren också ju".. Ja precis ni fattar :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

du ar as grov.

2008-06-20 @ 22:11:43
Postat av: Ania

You are so beautiful...

:)

2008-06-20 @ 22:57:31
Postat av: MALIN

Viktoria: haha, ja vem ska annars vara det? ;)



Ania: Ååh, tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

2008-06-21 @ 22:37:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Ania

Sorry, but don't understand what do you answer me becauce I'm from Poland and I don't speak swedish:)

2008-06-21 @ 23:47:41
Postat av: MALIN

Ania: Oh I'm sorry too actually, I didn't notice you were from another country but I'm flattered that you've checked out my blog. Thankyou very much! And another thanks to your lovely line there.

2008-06-22 @ 00:02:09
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0