Pappas födelsedag



Idag har jag på mig blommigt. Chockerande? Not. Jag gillar det helt enkelt. Det är som sååå sött! Till min topp från h&m har jag ett par chinos i färgen beige med hög midja från weekday. De är så fruktansvärt sköna att jag skulle kunna leva i dem. Två armband - båda från h&m.

När jag tittade i garderoben insåg jag att jag har ett par chinos i rosa, ett par i ljusgrått, ett par i svart, ett par i beige och så även dessa i beige.. hmm, ja, jag tror att det var alla. Det känns som om jag kommer att överleva i sommar! :) De enda par jag saknar är i marinblått. SÅ otroligt snygg färg!

pss.. jag börjar inte förrän 9:50 idag.. tittade fel :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman...jag har min blommiga idag också. Hurra Hurra!! :o) Den är ju bara för härlig, en riktig favorit i sommar. Kyss & Kläm

2008-06-27 @ 11:40:49
Postat av: Becka

superfin combo, och vad härligt med många par chinos!

2008-06-27 @ 21:27:04
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Livet är så mycket mer än mode. Du kanske skulle fota någon annan än dig själv en dag?

2008-06-27 @ 22:22:08
Postat av: Lina

Nice...

2008-06-28 @ 00:53:03
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: MALIN

Mamsen: Ja men visst e det en riktigt favorit, Mamma du har hittat "modeorden" minsann :) Olala.. Hoppas det var gott med tårta igår, själv fick jag faktiskt glass och jordgubbar så det var inte fy skam heller ;)



Becka: Tack vad snäll du är :) Jag kan verkligen rekommendera ett par chinos i beige färg på divided nu! :) Spring dit!



Lina: Åh tack :)



2008-06-28 @ 10:13:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0