Soliga hälsningar



Jag skrev nyss till Johanna på facebook att jag tycker att det är tråkigt att de har tatt studenten. Varför? Jo för att då får jag aldrig se MAX busfröet igen. Jag tycker att han är söt, söt som socker (okej hoppas att han inte läser detta nu för att han tror att jag är världens stalker men det är jag dock inte). Han är fin. Absolut Och på bilden ovan fick jag ögonkontakt.. HÖHÖ, eller rättare sagt KAMERAkontakt. He's pointing at me. Lovely. Det var faktiskt lite kul att springa där längs flaket..

Victoria och Lisa på flaket.. haha de sötnötarna :) MALIN - HOPPA UPP! haha.. njaaa, det gick inte direkt... Sedan satte alla igång och skrek det men jag tackade glatt nej - en annan gång! hahaha..

Här är favoriterna.. De bara skrek och skrek och jag skrek tillbaka.. det är därför jag inte har någon röst idag. TRAGISKT men sant.

Okej, jordens vackraste bil? Denna kommer raka vägen från USA och min kära kusins vrålåk på studenten.. OFTA? VAVAVA? Varför åkte jag inte JAG runt Uppsala i en Mustang?!?! Jag blir aaaarg.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0