fortsättning kommer och går


Det roliga är att vi tog ungefär 200 bilder denna dag och därför lägger jag inte in alla.. Men alla bilder har liksom en egen story och det skulle jag bra gärna velat visa.. men orka?

Såklart kommer en fortsättning men jag lovar att det tar tid att ladda in bilderna.. Helt otroligt! Jag har nu laddat in fyra bilder på en kvart. OOFTAA! I alla fall är dessa bilder från restaurangen faktiskt. Så mysiga. De beskriver verkligen hur roligt vi hade det! :) och såklart hur fint vädret var!

Egentligen hade vi hur mysigt som helst och Isak frågade om vi tre skulle ingå partnerskap?! Ja visst. Det är stensäkert :)

Forts. följer

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0