Uuuääh

Jag har idag ätit godis och alldeles för mycket känner jag. FY VALE vad jag har ont i min mage förtillfället. Men jag orkar inte bry mig. Idag var det gott:) Dagen i sig har varit helt underbar. Jag hade min kära långklänning idag igen (för att jag kände att vi måste sälja den mer..) och tro det eller ej, idag har vi sålt ungefär TIO stycken till.. Haha, helt makalöst. Jag har verkligen sålt in den.. "Ja, visst är den fin, ska du inte köpa en du med.. den hänger.." ungefär så har jag låtit hela dagen. Och ALLA tyckte verkligen om den. Det gillas. För jag gör det med! :) Jag är även stolt över min andra chefs kommentar idag "Malin, vad snygg du är i den där klänningen, den är jättesnygg på dig, du har ALLTID så snygga kläder". Det värmde.


Hittade dessa skor när mamsen kom ner med säcken. De är faktiskt fina och fungerar ypperligt även detta år. Jag älskar dem, sköna att gå i också.. annars brukar jag vara skeptisk till vita skor. Men som sagt, dessa går! Ett vanligt hederligt vitt linne till detta och även den där randiga kjolen. Det är en av mina favvos. Det vet ni.

Så såg jag ut i fredags ja. Det är mysigt att ta kort på balkongen, med den fina naturen i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag gillar kjolen starkt! Är de den som fanns på Gina Tricot för ett tag sedan?

2008-06-10 @ 18:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinesvarld
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0