atnight

med tanke på att jag har nya läsare varje dag måste man då och då ompresentera sig. Weell här kommer nattens version, och kanske hela årets också, vem vet? :)

Vad heter du?
- Malin
I mellannamn då?
- Kristina (det gör ungefär ALLA!)
Vart bor du?
- I Uppsala, ursprungligen Örnsköldsvik Trivs du där? - Som fisken i vattnet, jag kommer aldrig flytta till övik igen!
Brukar du läsa horoskop?
- Nej, verkligen inte. Vad ger det?
Har du körkort?
- O ja o ja o ja, haft i över ett år och glad för det är jag minsann!
Äger du några converseskor?
- Nej, men jag vill jättegärna ha ett par, någon som har ett par över?
Favoritdjur?
- Har faktiskt inget alls men måste ändå säga hund. Det går bättre och bättre med åren!
Vad spenderar du dina pengar på?
- Godis och kläder ungefär
Festar du mycket?
- Nej det gör jag inte, och lika glad för det är jag.
Sprit, cider, vin eller öl?
- = Nej tack!
Brukar du bli för full?
- Jag har aldrig provat på faktiskt, usch, jag vill inte heller.
Antal kuddar i sängen?
- Bara tre förtillfället, okej då fyra.
Kan du baka bullar?
- Nej och jag är ärlig då.
Har du varit med i scouterna?
- Nej, jag ville verkligen inte faktiskt.
Bläck eller blyerts? Bläck har alltid vart min grej
Mc donald's eller burger king? Jag röstar ändå på burger king.
Är du allergiskt mot något?
- Nej!
Äger du ett busskort?
- Ja! Ett värdekort för att vara precis
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- Ingen av dem faktiskt! Hoho.
Vad åt du till frukost?
- Kräm och mackor med ost plus ett glas vatten, sedan åt jag tre mackor till för att jag var hungrig.
Hur ser du ut idag?
- Älskar min klänning jag sitter i nu!
Har du haft sex idag?
Nej!!
Nästa mål i ditt liv?
Att skaffa en lägenhet
Vad såg du senast på tv?
Greys älskar det där programmet. Helt underbart.
Närmaste vän på helgen?
Johanna och Victoria!
Hur svarar du i mobilen?

Hallåååååååå!
Vem ringde du senast? Victoria
Vad sa den du ringde?
Jag sitter på högra läktaren!
Antal timmar sömn inatt?
Alldeles för få
Sov du ensam?
Ja, och skönt var det också!
Brukar du snusa? ALDRIG!
Vad innehåller din favoritnattmacka?
En massa mackor med ost och kalkon plus gurka. Mums!

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng mer än du? 
- Victoria
Såg dig gråta:
Victoria? När grät jag senast? Det var längesedan
Fick dig att gråta: 
- Det vet jag faktiskt inte
Du delade en drink med:
- Vilken typ av drink? Isåfall vem som helst utan alkohol så att säga :D haha, jag brukar dela med mig!
Du gick på bio med:
- Jonas (för att han är den bästa killen jag vet, den tjej som vinner hans hjärta kan skatta sig lycklig!
Du sprang på stan med:
-
Mig själv. Alltid. Nästan!
Skällde på dig: 
- Min faster? haha..
Skickade ett e-mail till dig: 
- Åh det var något från facebook. HAHA, kuuul?

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
- Ja, självfallet!
Bråkat med ditt husdjur: 
- Nej?!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:
- Haha, jaa faktiskt, det är skoj!
VARIT I...
Norge: NEJ? Jag vill dit på momangen!
Finland: Det har jag däremot, över gränsen till och med.
USA: Nej inte det heller, tragiskt.
Spanien: Nej?!
Tyskland: Nej.
Grekland: Nej!
Turkiet: Två gånger till och med. :)

EXTRA STUFF...
Tar du droger:
- Det kan man inte påstå
Dricker du:
-... vatten, men ska börja tycka om juice!
Vad är du mest rädd för:
- Jag är rädd för mycket, höjder, mörker, etc.. men ingenting tar MYROR! Jag tål de inte!
Vilka kläder sover du i:
- Ingenting. Obekvämt? Ja visst!
Vart vill du gifta dig:
- På livetsord. Alltid velat. Jag är inte som alla andra som vill ha i en vanlig hederlig svensk kyrka
Vem hatar du verkligen:
- Ingen!
Varit kär:
- Ja, men tydligen inte tillräckligt
Kör du bil:
- Alltid. Jag älskar att köra bil!
Har du ett jobb:
- Det har jag också! :)
Gillar du att ha folk omkring dig:
- Nja, ibland :)
Är du ett hälsofreak:
- Det kan man INTE säga. Hmm, jag och mina godisvanor + glass + kakor...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Inte kär. Det kan man inte bli i någon man INTE haft chans på, men intresserad helt klart.
Är du ensam nu: Ja det är jag, alla sover..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sådana man hör på morgonarna, hela dagarna finns de i ens tankar
Vill du gifta dig: Det enda jag vill
Vill du ha barn: Det enda jag vill efter det enda jag vill

FAVORIT...
Rum i huset: Mitt rum!
Typ av musik: Lovsång!
Månad: December, det finns ingen mysigare månad!
Sten: Va?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Jag har handlat mat och godis och tidningar
Varit sjuk: Nej!
Sjungit: Ja, alltid! haha
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, till Johanna och till Victoria, de kvinnor som förtjänar det!
Velat säga till några att du älskar dem: Ja faktiskt, jag säger det för sällan, det finns fler jag älskar.
Träffat nån ny person: Jaa, och snackat med nya också! :) Gymmet is the place, många goa grabbs där alltså ;)
Saknat någon: Ja, alldeles för mycket
Kramat någon: Jaaa, alldeles för lite, jag kan kramas i en oändlighet!
Kysst någon: Nej

SENASTE...
Låt du hörde:
Hosanna!
Film du såg: Öhm, det kommer jag inte ihåg :P haha
Drink du köpte: Ingen aning, aldrig köpt en?
Sak du stal: En godis?
Mat du åt: Flingor, mjölk och några mackor med pålägg
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort!

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Nina!
Första jobb: På ica :)
Första skiva: Det måste ha vart Carola alltså! Den gröna ;)
Första förälskelse: Åh Daniel, han var min första i trean tror jag, jag gjorde slut på ett brev.
Första begravning: Ja den kommer jag ihåg
Första piercing/tatuering: I öronen
Första fiende: åh, en del!
Första stora resa: Cypern!

SENASTE?
Senaste människa du slog: Frank haha, bara på axeln
Senaste stora bussresa: Ända från Stockholm
Senaste långa telefonsamtal: Mamma!
Senaste dusch: Innan klockan halv sju
Senaste irritation: ?
Senaste glass: Vanilj med chokladkross
Senaste skjortan du haft på dig: Det vet jag inte :P haha

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0