atthismomentilove

jag är trött nu faktiskt. Vilken dag, från det ena till det andra. Sitter här i mörkret och hör någon gå förbi utanför, blir rädd och drar upp täcket. Attjoo, prosit, jag nyser ibland också. Förtillfället saknar jag faktiskt att ha någon att hålla om. Jag är hungrig. Jag är mörkhårig. Jag är kall och jag är som sagt trött. Har tränat, har vart hos F&S och käkat massa glass och bullar och jag har även tittat på gossipgirl (som vanligt) snackat med vic och det ena med det tredje. Jag har gjort så mycket att jag faktiskt förtjänar sömn nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therése

sänder dig en varm kram :)

2008-03-05 @ 10:10:57
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0